مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه چهارم اسفند ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی و اخبار رسیده مبنی بر فروش عمده موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در شهرستان ملارد، بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران اعلام شد.

وی افزود: پس از حصول اطمینان و با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ملارد با همکاری پلیس استان قزوین در قالب دو تیم عملیاتی به مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر موفق شدند ۴۵ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ۳ نفر را دستگیر کنند.

سرهنگ عبدالمالکی ضمن تشکر از همکاری مردم با پلیس بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ تاکید و از شهروندان خواست: در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محموله سیگار‌های قاچاق از قزوین رد نشد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مرجع قضائی در آزاد راه "قزوین-زنجان" ایست و بازرسی دایر کردند.

سردار علی ابراهیمی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده ۲۴۷ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: در این راستا ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو‌های حامل بار قاچاق نیز به پارکینگ منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.