مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، گفت: تاکنون ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث راه اصلی اسکل آباد-گوهرکوه-بزمان هزینه شده است.

 عطاالله اکبری، در بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه احداث راه اصلی در محور اسکل آباد-گوهرکوه-بزمان که به همراه نماینده مردم خاش، تفتان و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی از عملیات ساخت راه اصلی در محور صعب العبور اسکل آباد-گوهرکوه-بزمان بعدازظهر امروز انجام شد، افزود: این مسیر مناسب‌ترین راه ارتباطی مناطق شرقی سیستان وبلوچستان از جمله محدوده خاش و سراوان به سمت بم و مرکز کشور است و با احداث آن، مسافت تردد خاش به بزمان حدود ۹۰ کیلومتر و همچنین فاصله بزمان-زاهدان به نسبت راه‌های اصلی موجود، حدود ۲۰۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: اتمام هر چه سریع‌تر این محور علاوه بر کاهش تصادفات باعث رونق کشاورزی، بهبود اقتصاد مردم منطقه، ارتقای امنیت و اشتغالزایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: طول کل این محور ۱۳۰ کیلومتر است که ۹۰ کیلومتر آن در حوزه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان وبلوچستان واقع شده و تاکنون عملیات ساخت ۱۹ کیلومتر این محور به اتمام رسیده و ۷ کیلومتر آن نیز در حال احداث است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تاکنون برای اجرای این پروژه مهم راهسازی ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای اتمام آن نیز همچنان هزار و۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار