مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت اتمام مسیر فرعی خاش - روتک که نقش مهمی در افزایش مبادلات تجاری با پاکستان دارد مورد نیاز است.

  عطاء الله اکبری در بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از مسیر فرعی روتک - خاش اظهارداشت: احداث این مسیر برای شهرستان خاش و مرکز استان بسیار با اهمیت بوده و طول آن ۱۲۰ کیلومتر است که تاکنون ۱۱کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و ۱۴ کیلومتر دیگر آن نیز در مسیر ساخت قرار دارد.

وی افزود: تاکنون ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مسیر ارتباطی مهم که به عنوان یکی از سخت‌ترین راه‌های استان بشمار می‌رود هزینه شده و همچنان جهت تکمیل آن که در توسعه مبادلات مرزی ایران و پاکستان حائز اهمیت است ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با بهره برداری این طرح مسیر ۳۵۰ کیلومتری سراوان - جالق - روتک به ۱۲۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ساخت مسیر‌های ارتباطی یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه یافتگی مناطق مختلف است تلاش همکاران ما در این اداره کل به منظور تردد روان و ایمن کاربران جاده‌ای و کمک به رشد شتابان استان تسریع در توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار