مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از فعال بودن تمام کارگاه‌های راه‌سازی در استان خبر داد .

 عطاء اله اکبری در بازدید از روند اجرایی ساخت بزرگراه زابل - زاهدان اظهارداشت:  بیش‌از ۵۰ کیلومتر باند دوم در مسیرهای زابل - زاهدان، زاهدان - بیرجند، زاهدان - بم، کمربندی غربی زاهدان، زاهدان - میرجاوه و گوهرکوه - بزمان تا پایان سال آماده افتتاح است.

اکبری گفت: سال گذشته ۲۰ کیلومتر باند دوم در مسیر زابل - زاهدان به بهره‌برداری رسید و تعهد شده تا پایان امسال پل نهراب و ۱۵ کیلومتر دیگر از این مسیر ارتباطی به بهره‌برداری برسد.

وی از انجام تعهد کامل اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مبنی بر ساخت پل نهراب و افتتاح ۱۵ کیلومتر دیگر از مسیر زاهدان - زابل و نیز آغاز ساخت قطعه دوم این مسیر که تنها قطعه باقی‌مانده هست به طول ۲۷ کیلومتر خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در یک اقدام کم سابقه و با درک این مهم که مسیر ترانزیتی زابل - زاهدان باید از رکود خارج شود در طول سه سال تکلیف قطعات دوم، سوم، چهارم و پنجم این مسیر به طول ۱۰۰ کیلومتر مشخص شد و از منطقه سخت تاسوکی با گرمای بالای ۵۰ درجه و طوفان‌های سهمگین عبور کنیم و تا پایان سال ۱۵ کیلومتر دیگر از این مسیر افتتاح و همزمان قطعه دوم آن از سمت رامشار آغاز می‌شود.

وی گفت: باید موضوع تکمیل بزرگراه‌ها که بیش‌از ۲۰ سال معطل مانده بود به سرعت با همه محدویت‌ها در استان جمع شود و به لطف خدا این مهم با تلاش‌ها و پیگیری همه جانبه محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار