هلال احمر استان قزوین از ایجاد پنج پایگاه امداد و نجات سیار در ایام نوروز ۱۴۰۲ در مسیر‌های ارتباطی استان خبر داد.

خوئینی مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین در ادامه با بیان اینکه این استان به دلیل قرارگیری در شاهراه ارتباطی منطقه در ایام نوروز جزو پرترافیک‌ترین نقاط کشور محسوب می‌شود، گفت: در حال پیگیری برای ایجاد پنج پایگاه امداد و نجات سیار در ایام نوروز ۱۴۰۲ در مسیر‌های ارتباطی استان قزوین هستیم.

خوئینی اظهار کرد: ۲۰ پایگاه ثابت و سیار جاده‌ای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز در خدمت مسافران نوروزی خواهند کرد.

وی در ادامه از ایجاد ۳۰ پایگاه هلال احمر قزوین در ۳۰ کیلومتری مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان با هدف کمک به کاهش سوانح رانندگی خبر داد و گفت: در این پایگاه‌ها یک داوطلب از گروه‌های جهادی و یک امدادگر حضور دارند.

این مسوول گفت: بیشتر تصادفات رانندگی در حوالی ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رقم می‌خورند و این پایگاه‌ها تلاش می‌کنند از طریق فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در رابطه با رانندگی صحیح و رعایت قوانین از سوانح پیشگیری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین اظهار کرد: در قالب برنامه‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی نیز تیم‌های جوانان، سحر و یاس هلال احمر در مبادی ورودی شهر‌ها حضور می‌یابند و ضمن راهنمایی میهمانان نوروزی به آن‌ها خدمات ارایه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.