مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون احکام رتبه بندی بیش از ۵۴۹۹ نفر از معلمان معادل ۴۸ درصد فرهنگیان صادر شده است.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: وشبختانه پس از ۱۱ سال فرآیند رتبه بندی از سال قبل شروع شد و تاکنون ۵۴۹۹ نفر احکامشان صادر شده است.

این مسئول افزود: ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کردند و ۸۵۶۰ نفر توسط هیئت ممیزه تایید شدند و پرونده ۶۰۶۲ نفر در کارتابل اداری قرار دارد برای و ۵۴۹۹ نفر احکام رتبه بندی یک تا پنج صادر شده است.

وی گفت: فرصت ده روزه برای اعتراض هست، اما تعدادی از همکاران هیچ مدرکی بارگذاری نکرده اند که درخواست می‌کنیم بسرعت اقدام کنند تا از رتبه بندی باز نمانند.

سیاهکالی مرادی یادآورشد: حدود ۴۸ درصد احکام رتبه بندی معلمان استان قزوین صادرشده و تا دهم اسفند فرصت برای اعتراض هست، اما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا اجازه دهند رتبه‌ها ثبت شود و بعد امکان پیگیری واصلاح وجود دار.

وی در خصوص طرح مولد سازی هم بیان کرد: در حوزه آموزش و پرورش حدود ۱۰۰ میلیارد تومان امکان مولدسازی داریم که ۴۰ میلیارد تومان آن در سایت بارگزاری شده و هر مبلغی این اموال فروخته شود شفاف سازی می‌کنیم.

سیاهکالی مرادی گفت: حرکت در مسیر پیاده شدن ساحت‌های شش گانه شامل ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی، ساحت تربیت اقتصادی و حرفه ای، ساحت تربیت علمی و فناوری، ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی، ساحت تربیت زیستی و بدنی و ساحت تربیت زیبایی شناختی و هنری در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جدیت در استان نیز دنبال می‌شود.

این مدیر بیان کرد: در دو سالی که به دلیل کرونا مدارس حضوری تعطیل شد با آسیب‌های جدی مواجه شدیم و این خلاء بایستی با تلاش شبانه روزی و همکاری والدین و دانش آموزان جبران شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌های پیش بینی شده در سند تحول بتوانیم دانش آموزانی متعادل، متعهد و باسواد و در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

سیاهکالی مرادی یادآورشد: در حال حاضر ۲۳۶ مشاور و ۴۵۲ مربی پرورشی داریم تا خدمات خوبی به فرزندانمان داده شود و بایستی مدیران و مربیان و معاونان نیز به روز شوند و خانواده‌ها و رسانه‌ها هم کمک کنند تا به نتایج بهتری برسیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.