مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع گوشت قرمز، برنج، شکر به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.

گستهم بهور می گوید: ۵۰۰ تن برنج از ۱۵ بهمن ماه در استان توزیع شده است و از ۱۵ اسفندماه سهمیه جدیدی به استان اختصاص می یابد که احتمال می رود بیشتر از این مقدار عرضه شده در بازار باشد.

او گفت: ۱۲۰ تن انواع گوشت در استان توزیع شد است و ۸۸ تن دیگر نیز تا ۱۵ فروردین ماه در کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قیمت انواع گوشت قرمز و مرغ به ازای هر کیلو ران ۱۵۵ هزار تومان، سر دست ۱۴۵ هزارتومان، قلوه گاه ۱۳۰ هزارتومان، گردن ۱۳۵ هزارتومان، راسته ۱۴۰ هزارتومان، مرغ منجمد ۵۳ هزار تومان است.

بهور عنوان کرد: ۳۰۰ تن شکر صنف زنبورداران توزیع شده و ۱۸۰ تن شک صنف و ۱۰۰ تن شکر خانوار نیز در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: توزیع اقلام مختلف در بازار مطلوب است و تلاش شده با عرضه این کالاها ثباتی در قیمت ها ایجاد شود که خوشبختانه قیمت ها در بازار هم کاهش خوبی داشته اند.

استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۷۲۶هزار نفر دارای ۹ شهرستان و ۱۷شهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.