معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالا‌های اساسی به اندازه کافی در انبار‌های استان ذخیره شده است.

سیداحسان عسکری در نشست معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های منطقه ۲ سراسر کشور که با حضور کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با اعضای کارگروه تنظیم بازار برگزار شد، گفت: ذخیره کالا‌های اساسی در انبار‌های کهگیلویه و بویراحمد مطلوب است.

او افزود: تلاش مجموعه اقتصادی استان برای تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز و تسهیل و دسترسی آسان مردم بکار گرفته شود.

عسکری با بیان اینکه باید نظارت و پایش مستمر از تولید تا مصرف کالا‌های اساسی انجام شود، ادامه داد: تامین و مدیریت بازار در حوزه گوشت قرمز به نحوی باشد که تولید آن از پویایی خوبی برخوردار باشد و در ماه‌های آتی نیز با کمبود تولید مواجه نشویم.

او برای تامین میوه و کالا‌های اساسی شب عید متولیان امر از هم اکنون برنامه ریزی کنند و کیفیت کالا‌ها مورد توجه جدی قرار بگیرد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه، نظارت‌ها با فرهنگ‌سازی تاثیر بیشتری دارد، اضافه کرد: هر چند نظارت و بازرسی به صورت مداوم در بازار در حال انجام است، اما بهترین نوع نظارت، بکارگیری ظرفیت‌های مردمی بوده که نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه است.

عسکری تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی را از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار دانست و تاکید کرد: این اقدامات باید در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.