هاشم کندی گفت: ما همیشه به کمک ارتش نیاز داریم تا قهرمانان دوچرخه سواری را پوشش بدهند.

رسول هاشم کندی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره مسابقات این رشته ورزشی اظهار کرد: به هر حال ۳ ماه تا مسابقات قهرمانی آسیا در بخش جاده و پیست فرصت داریم و تمام هدف ما این است که در اولین روز کاری شروع به فعالیت کنیم تا زمینه خوبی را برای حضور تیم‌ها در رقابت‌ها فراهم کنیم.  

او ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم و برای یکسری از موضوعات از جمله سهمیه المیپک اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و امیدوارم منتج به نتیجه شود.  

هاشم کندی درباره فراخوان رکابزنان سرباز به پادگان‌های مربوطه از سوی سرهنگ صانعی مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش بیان کرد: نمی‌دانم اتفاق رخ داده یا خیر، اما بعید است صانعی چنین کاری را انجام داده باشد. به هر حال او فرد قابل احترامی برای خودش است و ما همیشه به کمک ارتش نیاز داریم تا قهرمانان ما را پوشش بدهند. از قبل هم با او صحبت کردم  که علی رغم هر نتیجه‌ای قرار شد در کنار ما باشد.  

رئیس فدراسیون دوچره سواری گفت: کمیته فنی تیم ملی دوچرخه سواری هفته آینده تشکبل می‌شود. اولین جلسه هیئت رئیسه و سپس انتخاب دبیر است. اعضای هیئت رئیسه باید در این باره تصمیم گیری کنند.  

او درباره وضعیت مالی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حامیان مالی خوبی کنار ما هستند و  ان شا الله زمینه‌ای فراهم شود تا آن‌ها هم به ما کمک کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.