مربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری درباره وضعیت مربیگری اش توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا حقی مربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری در ماده استقامت  درباره اینکه مشکلی از جهت مربیگری در ایران نداشته است، اظهار کرد: شارکی برای هاشم کندی یک استعلام گرفت تا ببیند می‌تواند رئیس فدراسیون شود یا خیر که در جواب یک بند برای ما ارسال شد و گفته شد شما باید طبق این بند عمل کنید آنجا تازه متوجه شدند که من هم نباید مربی تیم ملی بشوم وگرنه کارت UCI موجود است که به من گفته شد شما همه کاره تیم ملی هستید. پس از آن بود که مصاحبه شارکی را دیدم که گفته بود من مشکلی برای مربیگری ندارم.  

حقی درباره سوتفاهمی که بین او و چایچی رخ داده است، بیان کرد: اول که از چایچی عذرخواهی می‌کنم. من یادم نمی‌آید اسمی از او برده باشم. فقط گفتم یک عده هستند که تلاش می‌کنند به فدراسیون ضربه بزنند و هنوز هم روی حرفم هستم، البته نام آن‌ها را نمی‌آورم اما این مسائل واقعا  است. به هرحال که هرکسی یک قدرتی دارد و آن ها هم که قدرتی دارند زورشان را می‌زنند. البته ما یک عهد بستیم که یک خانواده باشیم و کدورت‌ها را کنار بگذاریم. هرکسی هم آمد و رئیس شد از آن حمایت می‌کنیم، اینطور نیست که آن را رها کنیم و برویم. من از هاشم کندی حمایت کردم و او بسیار بزرگ مرد است و به خاطر همین بزرگ مردی‌ اش جداگانه از او تقدیر کردم، حالا چون من از  هاشم کندی تقدیر کردم رسانه‌ها باید درباره من اینطوری بنویسند؟ بنویسند چون مربی تیم ملی من هستم فدراسیون تعلیق می‌شود؟ این درست است؟

مربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری درباره حضور ناظران آسیایی در انتخابات فدراسیون بیان کرد : این بهترین کار ممکن بود که هاشم کندی انجام داد. جالب است بدانید رئیس کنفدراسیون آسیا بعد از اهدای مدال آمد با من حرف زد. گفت چه اتفاقی افتاده تیم شما بعد از مدت‌ها مدال آورده است؟ آیا رئیس فدراسیون عوض شده؟ گفتم بله. گفت من از شما  حمایت خواهم کرد حتی گفت من پانزده دوچرخه روز دنیا به شما خواهم داد فقط زودتر رئیس فدراسیون را مشخص کنید. می‌خواهم بگویم که او همه این پیشرفت‌های دوچرخه سواری مارا زیر نظر دارد و مشاهده می‌کند و این آمدنش و تماشای رای گیری فدراسیون خیلی به ما کمک خواهد کرد و باعث پیشرفت فدراسیون می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار