معاون استانداری اصفهان گفت: امروز سوم اسفند نخستین پرواز کارگو ترمینال شرکت اطلس بار از فرودگاه مهرآباد به اصفهان به زمین می‌نشیند.

در نشست بررسی مسائل کارگو ترمینال و برقراری خط هوایی باری استان اصفهان امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: درصدد هستیم بتوانیم از ظرفیت‌های ویژه، اما مغفول استان به بهترین نحو استفاده کنیم که یکی از آن‌ها برقراری خط هوایی باری است.

او ادامه داد: رئیس سازمان هواپیمایی کشور پس از بازدید از کارگو ترمینال اصفهان عنوان کرد پس از فرودگاه امام خمینی (ره) بهترین زیرساخت را در این حوزه فرودگاه اصفهان دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن فعالیت‌های اداری برای حمل و نقل بار در فرودگاه اصفهان انجام خواهد شد، افزود: پنجره واحدی در فرودگاه اصفهان پیش بینی شده تا با حضور نمایندگان دستگاه‌هایی که مجوز دهنده حمل و نقل بار هستند در کمترین زمان و بدون نیاز به مراجعه به ادارات مختلف، حمل بار انجام شود.

نقش با بیان اینکه امروز سوم اسفند نخستین پرواز کارگو ترمینال شرکت اطلس بار از فرودگاه مهرآباد به اصفهان به زمین می‌نشیند پیشنهاد کرد: زمینه حمل و نقل بار به صورت مستمر از اصفهان به روسیه با توجه به ظرفیت‌های موجود فراهم شود.

او به برخی ظرفیت‌های استان از جمله تولید محصولات لبنی، گل شاخه بریده و ... اشاره و اضافه کرد: با اختصاص هواپیما‌های پهن پیکر و در نظر گرفتن قیمت مناسب برای صادرکنندگان می‌توانیم شاهد تحول عظیمی در حوزه حمل و نقل بار استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: مدیریت استان آمادگی خود را برای پیگیری یارانه سوخت محصولات کشاورزی اعلام می‌کند، این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.