در نشست شورای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان، ۱۵ طرح به تصویب رسید.

در شورای بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری استان، امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه جذب و رضایت سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های اقتصادی باید توأم ملاک عمل قرار بگیرد گفت: به همان میزان که برای جذب سرمایه‌گذار در استان طرح و برنامه‌های مختلف ارائه می‌شود؛ بایستی اقدامات پَسینی نیز مورد توجه قرار بگیرند، زیرا تسهیل امور و فرایند‌ها منجر به ماندگاری سرمایه گذاران در استان خواهد شد.


او ادامه داد: فعالیت در حوزه محصولات تکمیل کننده زنجیره ارزش باید ملاک فعالیت در استان قرار بگیرد، از این رو سرمایه گذاری در محصولات نوین با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود می‌تواند به توسعه استان کمک کند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای استان را می‌توانیم به طرح‌هایی برای ساماندهی طرح‌های نیمه تمام تقسیم کنیم افزود: هدف اتمام طرح‌هایی است که شروع آن‌ها از سال‌ها قبل آغاز شده، اما به سرانجام نرسیده است؛ در کنار اتمام طرح‌های زمین مانده با ایجاد فرصت‌های جدید می‌توانیم به توسعه استان کمک کنیم.

نقش اضافه کرد: در استان ساخت قطعات ماشین آلات به خوبی جواب داده از این رو می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشت و بخشی از نیاز استان و کشور را برآورده کرد.


در نشست شورای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان ۴۱ طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت و ۲۵ طرح در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بررسی و ۱۵ طرح به تصویب رسید.
در نشست قبلی این شورا هم ۱۰ طرح تصویب شد که در سایت سازمان سرمایه گذاری کشور با دو زبان فارسی و انگلیسی بارگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.