استاندار اصفهان گفت: ارتقای ۱۸ پله ای شاخص فضای کسب و کار استقبال اصفهان ازسرمایه‌گذاران را نشان می دهد.

در هفتمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، بهبود ۱۸ پله ای بهبود شاخص فضای کسب و کار در استان را نشانه حمایت از سرمایه گذاری دانست و اضافه کرد: این نگاه و رویکرد بایستی در استان ماندگار باشد و بتوانیم با تسهیل امور، جذب سرمایه گذار را به حداکثر برسانیم از طرفی برداشتن موانع این حوزه بایستی با جدیت دنبال شود.
او گفت: برای جذب سرمایه گذار باید مأموریت سازمان ها و دستگاه های مختلف را مشخص کنیم تا اقدامات قابل رصد باشن در مراحل اولیه تخصیص جواز هم بایستی پالایش های دقیقی شود تا با اهلیت سنجی زمین و امکانات در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.


استاندار اصفهان با بیان اینکه گروه کاری اشتغال حمایتی، با دو شرط پویایی و چابکی با هدف‌گیری کسب و کارهای خرد و خانگی برای جامعه هدف محرومان تشکیل خواهد شد اظهار کرد: سیاست گذاری صحیح و استفاده تجربیات گذشته در تشکیل گروه کاری اشتغال حمایتی ضروری است.


مرتضوی بیان کرد: مهم ترین وظیفه ما در استان حمایت و تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری و به ثمر رسیدن ایده های تجاری است و باید فضا را به سمتی هدایت کنیم که با رصد ظرفیت ها و مشکلات شهرستان ها به رفع مسائل و فعال کردن ظرفیت ها کمک کنیم.
او همچنین در خصوص سامانه رصد اشتغال تأکید کرد با همکاری اداره کل صمت و اتاق اصناف در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات استان در این سامانه بارگذاری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار