هیأت نظارت بر مطبوعات در جلسه دوشنبه اول اسفند خود روزنامه سازندگی را به استناد تبصره دو ماده (۵) و بند یازده ماده (۶) قانون مطبوعات توقیف کرد.

هفتمین جلسه از نوزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات امروز دوشنبه اول اسفند با حضور اعضا برگزار و ضمن بررسی درخواست‌های متقاضیان صدور مجوز رسانه، گزارش تخلفات روزنامه «سازندگی» از حدود مطبوعات موضوع تبصره دو ماده (۵) و بند یازده ماده (۶) قانون مطبوعات مطرح شد.

روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در راستای اعلام نتیجه این جلسه، اعلام کرد: «با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و با عنایت به اصرار بر تخلف در درج محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی طی ماه‌های گذشته، هیأت نظارت بر مطبوعات رأی به توقیف این روزنامه صادر کرد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
France
رحمت
۲۱:۳۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
آزادی بیان و آزادی مطبوعات از ضروریات یک حکومت مردمی و دمکراتیک است . ولی به مزدوران ، آزادی که نباید داد هیچ ، باید چنان کاری کرد که اربابانشان هم نتوانند برایشان کاری کنند . امیر کبیرها را مزدوران به سلاخی فرستادن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
این روزنامه بیشتر ویرانگر هست تا سازندگی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
حسین
چی نوشتی ،همه دنیا همینه،زیاد کار نکن ،بگیر بخواب
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۴:۱۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
ببندید،توقیف کنید،همه چیزخوبه،تورم وگرانی خیلی خوبه،شکسته شدن قیمت دلاروسکه خیلی خیلی خوبه،کسری بودجه،خیلی خیلی خیلی خوبه،اینها که میگویندبداست،اذهان عمومی راتشویش میکنند،سیاه نمایی میکنند .همه چیزآرومه،ماچقدرخوشبختیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
وقتی کسی بخواهد با قلم اش یا حرف اش یا رفتارش ناامنی و بی انضباطی در جامعه ایجاد کند باید توبیخ شود
آخرین اخبار