مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۲۳ هزار فقره بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف پیشگیری از تخلفات حوزه آرد و نان در نانوایی‌های استان انجام شد.

داوود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۲۳ هزار فقره بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف پیشگیری از تخلفات حوزه آرد و نان در نانوایی‌های استان انجام شده است و  متخلفان حوزه آرد و نان در پی گزارش بازرسی‌های جهاد کشاورزی به تعزیرات، ۱۷ میلیارد تومان جریمه شدند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۳ هزار فقره بازرسی از سوی بازرسان جهاد کشاورزی از اصناف ارایه دهنده مایحتاج عمومی و ارزاق در استان قزوین انجام شده است.

این مسوول گفت: روزانه بین ۶۰ تا ۱۰۰ فقره از بازرسی‌ها به پیگیری شکایات مردمی انجام شده مربوط به سامانه ۱۲۴ اختصاص دارد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه بازرسان جهاد کشاورزی در قالب هشت تیم به فعالیت می‌پردازند، افزود: چهار تیم صبح‌ها و چهار تیم نیز عصر‌ها در سطح بازار و فروشگاه‌ها مشغول نظارت و بازرسی هستند.

نایب فرجی افزود: در زمینه نیروی انسانی و خودرو برای بازرسی از بازار کالا‌های اساسی کمبود داریم و نیازمند کمک هستیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شاهد تقویت تیم‌های بازرسی از بازار کالا‌های اساسی در استان قزوین باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار