فاز دوم پروژه‌ها در شرایطی آغاز می‌شود که شورای شهر مشهد، اعتبار هر محله را از ۱۰ به ۱۵ میلیارد تومان افزایش بدهند.

علیرضا همدانی مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد از آغاز اجرای فرایند پروژه‌های زودبازده ۲ در هر دوازده منطقه شهرداری خبر داد و گفت: در فاصله بسیار کمی از تصویب و تأیید مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد برای آغاز فاز دوم پروژه‌های زودبازده، فرایند این مرحله آغاز شد. پروژه‌های زودبازده ۲ در بیش از هشتاد محله هدف بازآفرینی شهر اجرا خواهد شد و در هر منطقه، تقریبا یک محله درگیر این ماجرا می‌شود.

او با اشاره به جزئیات اقداماتی که تا این لحظه برای پروژه‌های زودبازده ۲ انجام شده است، افزود: جلسات توجیهی با دفاتر تسهیلگری، روحانیان محوری، اعضای شورای اجتماعی محلات، بسیج و معتمدان محله‌ها برگزار شد و طرح‌ها و پروژه‌هایی که نیاز و خواست مردم بود، استخراج شده است و درحال اولویت‌بندی و پیش‌بینی بودجه و اعتبار برای اجراست.

فرایند تعیین و تصویب پروژه‌ها، آغاز شده است

مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد با بیان اینکه تأییدیه اولیه اجرای طرح‌هایی که نیاز مردم در محلات هدف بوده گرفته شده است، ادامه داد: این طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی در گام بعدی در کمیته‌های نظارتی بررسی و تأیید می‌شود و در مرحله آخر هم به تأیید شورای اسلامی شهر خواهد رسید و پس از آن به‌سرعت وارد فاز اجرایی خواهد شد.

همدانی بیان کرد: باتوجه‌به اجرای موفقیت‌آمیز مرحله اول پروژه‌ها، مردم و مراجع اجتماعی در محلات، آمادگی کامل و لازم را برای اجرای دوباره این ماجرا داشتند و حتی طرح‌ها و پروژه‌هایی که باید برای حل مشکلات محله‌شان اجرا شود را هم آماده کرده بودند و به محض اعلام آغاز فاز دوم پروژه‌های زودبازده، طرح‌ها را به شهرداری تحویل دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار