پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در مهاباد

سرپرست مرکز بهداشت مهاباد گفت: در راستای طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی ۴ واحد متخلف پلمب شده است.

کریم علیزاده آذر سرپرست مرکز بهداشت مهاباد گفت: در راستای طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه، توزیع، عرضه مواد غذایی با حضور ۲۲ نفر از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مهاباد در قالب تیم‌های ۲ نفره و گشت‌های مشترک با ادارات جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف، نظارت بر اماکن به اجرا در آمد.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۴ واحد صنفی شامل ۲ کبابی، یک آرایشگاه زنانه و یک نانوایی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب و تحویل مراجع قضایی شده است.

علیزاده آذر ادامه داد: این صنوف به دلیل عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی مطابق ماده ۱۳ قانونی مواد خوراکی و آشامیدنی پس از ارائه آموزش‌های لازم به متصدیان این صنف در مرحله اول اخطاریه صادر و در مرحله دوم اقدام به پلمب این اماکن شده است.

وی همچنین شهروندان تقاضا کرد؛ موارد تخلف بهداشتی و یا پیشنهادت و انتقادات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا شماره تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ مرکز بهداشت مهاباد مطرح کرده تا کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.