نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمحال و بختیاری امکانات لجستیکی ضعیفی دارد و شهرداری‌های استان در بخش امکانات بسیار ضعیف هستند.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری اظهار داشت: شهرستان بروجن در مسیر یک شاه‌راه ترانزیتی قرار دارد، اما در این مسیر هنوز زیرگذرگاه‌ها تکمیل نشده است.

وی افزود: جاده شهرکرد، بروجن، لردگان، خوزستان روزانه ۳۵ هزار تردد دارد که اگر برای یک ساعت بسته شود ۴۰ کیلومتر ترافیک ایجاد می‌شود.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام جعفری اضافه کرد: در روستای امام‌قیس یک دستگاه برف‌روبی نداریم ما حتی یک دستگاه مَکش آب نداریم تا وقتی روستاهایمان دچار آبگرفتگی شد بتوانیم خانه‌های مردم را نجات دهیم.

وی ادمه داد: با وجود اینکه روستای امام‌قیس بزرگترین روستای شهرستان بروجن است و مکانی برای اورژانس ۱۱۵ در آن جا نظر گرفته شده است، اما مجوز آن صادر نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
چهارمحال و بختیاری در همه امکانات فقیر است اینکه یکی از آنهاست
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۱:۱۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
در استانی کوهستانی همچون استان ما راهداری ها باید بیشتر و مجهز به امکانات و تجهیزات و ماشین آلات راهسازی و برف روب و برف‌خور و دارای سیلوهای اسکان موقت باشند همچنین اورژانس‌ها و پاسگاههای امداد و نجات در طول مسیر و جاده های ترانزیتی استان افزایش یابند و در شهرستانهای شمالی همچون کوهرنگ و شهرستانهای غرب استان هم پایگاه امداد هوایی و نجات کوهستان داشت
آخرین اخبار