مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیزات امدادی از استان‌های تهران، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به شهرستان کوهرنگ اعزام شده است.

مسعود مثنوی اظهار داشت: از ابتدای طرح زمستانه تاکنون به ۲۲ هزار نفر امدادرسانی شد که چهار هزار نفر آن‌ها در بارش‌های اخیر بودند.

وی افزود: عمده امدادرسانی‌ها شامل انتقال بیماران به بیمارستان، رهاسازی خودروها، اسکان اضطراری، انتقال مادران باردار، آواربرداری و تخلیه آب از منازل بود.

مثنوی اضافه کرد: به منظور سرعت بخشیدن امدادرسانی‌ها بالگردی در مرکز استان مستقر شده است، همچنین یک دستگاه برف‌روب با یک تیم عملیاتی از استان تهران وارد استان شده است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: یک دستگاه برف‌روب با یک تیم عملیاتی از استان تهران، یک دستگاه آرگو از استان اصفهان، یک دستگاه آمبولانس از استان کهگیلویه و بویراحمد و یک بالگرد از استان خوزستان به کوهرنگ اعزام شده است.

مثنوی با بیان اینکه ۲۰ نیروی امدادی برای برف‌روبی منازل به کوهرنگ اعزام شدند، گفت: بنیاد مستضعفان برای تهیه مواد غذایی برای اهالی محصور شده در برف اعلام آمادگی کرده است و روستاهایی که در گردنه چری هستند نیز توسط استان خوزستان امدادرسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه همچنان کمبود شدید در تجهیزات خودرو باقی است، ادامه داد: خیر و داوطلبان بسیاری اعلام آمادگی برای کمک به بخش کوهرنگ کردند که قرار است نیازسنجی‌ها انجام و اعلام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار