فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق موادمخدر با کشف ۳۰۲ کیلو تریاک در عملیات غافلگیرانه پلیس جیرفت خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت در پی دریافت گزارشی دقیق از سوی پلیس تهران بزرگ مبنی بر عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از حوزه این شهرستان، به سرعت وارد عمل و در محور اصلی این شهرستان مستقر شدند.

او افزود: در ادامه ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند محموله مورد نظر به یک منزل مسکونی منتقل و در آنجا دپو شده است از اینرو به سرعت منزل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضایی وارد این محل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات ضربتی طی بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو در حیاط این منزل، ۳۰۲ کیلو تریاک کشف و در این رابطه ۵ متهم که همان لحظه در صدد انتقال این محموله به دیگر نقاط کشور بودند دستگیر و ۲ دستگاه خودروی تیزروی دیگر آنان نیز توقیف شد.

سردار ناظری با اشاره به واکاوی اطلاعاتی متهمان به منظور شناسایی دیگر عاملان و رابطان مرتبط با این محموله بیان داشت: یکی از مولفه‌های موفقیت پلیس در رویارویی با مخلان نظم و امنیت مشارکت خود شهروندان است که چنین عملیات‌های غافلگیرانه‌ای را رقم می‌زند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار