فرمانده انتظامی بم گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس اراک و عملیات ضربتی پلیس بم ۱۶۱ کیلو حشیش از یک دستگاه خودروی پژو عبوری کشف شد.

 سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: ماموران پلیس موادمخدر استان مرکزی با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو حامل موادمخدر از محدوده مناطق شرقی استان کرمان مطلع و به سرعت این موضوع را به پلیس این مناطق از استان کرمان اطلاع دادند.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"بم" با هم افزایی پلیس شهرستان های"ریگان" و "نرماشیر" ضمن استقرار در مسیر‌های احتمالی تردد این خودرو موفق شدند خودروی مورد نظر را هنگام عبور از یکی از محور‌های روستایی محدوده شهرستان بم شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه راننده این خودرو با مشاهده ماموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد، گفت: در ادامه ماموران جهت جلوگیری از وقوع حادثه برای رانندگان خودرو‌های عبوری و اهالی مناطق روستایی با شلیک دقیق به لاستیک‌ها موفق شدند آن را متوقف و ضمن دستگیری راننده در بازرسی از این خودرو ۱۶۱ کیلو حشیش کشف کنند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی یادآور شد: در سایه اشراف اطلاعاتی پلیس سراسر کشور نسبت به تحرکات سوداگران مرگ هیچ معبری برای عبور مواد خانمانسوز مخدر امن نخواهد بود.

برچسب ها: مواد مخدر ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار