برای اولین بار در کشور با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش تخصصی باغبانان مشهدی، با هدف توانمندسازی و افزایش دانش تخصصی آن‌ها در فضای سبز شهری اجرا شد.

علی نجفی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: براساس برنامه آموزش تخصصی باغبانان مشهدی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای ریزی‌های صورت گرفته و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی، برای اولین بار در کشور ۲۲ سرفصل آموزشی ویژه باغبانان تدوین و طراحی شد.

او افزود: با توجه به تدوین این سر فصل‌ها براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، آموزش تخصصی بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ باغبان مشهدی از امروز آغاز و تا دی  سال آینده ادامه خواهد داشت و در مجموع بیش از ۲۳ هزار نفر ساعت آموزش تخصصی ارائه خواهد شد.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد  ادامه داد: فعالیت هر فردی یک نقش و اثری در جامعه دارد و ذهنیتی را در اذهان ایجاد می‌کند و وقتی همه ما به فکر باغبان می‌افتیم، غم و اندوه در ذهنمان نمی‌آید بلکه این نشاط است که در ذهن ایجاد می‌شود و این نشاط ایجاد نمی‌شود مگر اینکه از سر عشق باشد؛ بنابراین خدمت باغبانان از سر عشق و علاقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.