جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور گسترده و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

حماسه حضور مومنانه و انقلابی ملت فهیم ایران اسلامی به ویژه مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای و همه ملت و همه انقلابیون عالم تبریک گفته و خداوند رحیم را به خاطر داشتن چنین مردم زمان شناسی شکر و سپاس بیکران می‌گوییم این حضور کم سابقه و پرشکوه پیام‌های فراوان دارد.

اولین پیام آن خطاب به دشمنان کینه توز و احمقی است که بعد از ۴۴ سال آزمودن این ملت مقاوم هنوز در محاسبات شیطانی خود درباره این مردم بصیر و شجاع اشتباهات خود را تکرار می‌کنند.

پیام دیگر آن خطاب به برخی از جاهلان و غافلان داخلی و خواص بی بصیرتی که غافلانه یا جاهلانه آیه یأس می‌خوانند و خواسته یا ناخواسته در راستای مقاصد شوم دشمنان، ملت را از آینده انقلاب ناامید می‌کنند.

سومین پیام این حرکت الهی و شورآفرین به مسئولان و مدیران است که باید بیش از پیش قدر این ملت برتر از مردم حجاز در عصر پیامبر (ص) وامیرالمومنین (ع) را بدانند و برای خدمت خالصانه به مردم و رفع گرفتاری‌های آنان تلاش و مجاهدت شبانه روزی به خرج دهند.

جبهه فرهنگی – اجتماعی انقلاب اسلامی استان این حضور فخرآفرین را گرامی داشته و در مقابل عظمت این ملت سر تعظیم فرود آورده و از همه جوانان و نیرو‌های جهادی برای خدمت خالصانه به این ملت دعوت به عمل می‌آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.