فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: عامل هتک حرمت به بانوان محجبه در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان خط قرمز فراجا است، گفت: پلیس با عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

او افزود: بنا بر گزارش‌ها و شکایات دریافتی از چند خانم محجبه مبنی بر هتک حرمت آن‌ها از سوی فردی ناشناس در خیابان‌های شهرستان بندر انزلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندر انزلی تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات فنی، متهم این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

سرهنگ نجفی‌پور از ابراز ندامت و پشیمانی این فرد خبر داد و گفت: متهم که دختری ۱۴ ساله است با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او با اشاره به پیامد‌های منفی سوء ذهنی و رفتاری ناشی از جنگ رسانه‌ای دشمنان بر روی افکار نوجوانان و جوانان افزود: خانواده‌ها باید نظارت و کنترل بیشتری نسبت به رفتار فرزندان خود داشته باشند تا در دام دشمنان نیفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۳۴ ۰۲ تير ۱۴۰۲
اون موقع که گفتن به حلال و حرام قلمه هایی که سر سفره میبرید دقت کنید به خاطر فاجعه هایی بود که پی اش بود. این که چیزی نیست حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
به اشد مجازات محکومش کنید.اینها دروغ می‌گویند که تحت تاثیر فضای مجازی بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
واقعا بزرگترها باید حواس اشون باشه...شاید هم بزرگترش مقصر است