کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارش‌زا بر روی استان تا اوایل روز پنجشنبه است.

آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارش‌زا بر روی استان تا اوایل روز پنجشنبه است اظهار کرد:بر این اساس وضع جوی برای بیشتر مناطق استان نیمه‌ابری تا ابری، بارش برف و باران به ویژه در نیمه غربی و جنوب، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه فعالیت این سامانه تا اوایل روز پنجشنبه به صورت متناوب ادامه دارد افزود: شدت فعالیت این سامانه در روز‌های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه است که منجر به آب گرفتگی معابر، کاهش دید، مه آلودگی، احتمال کولاک برف و اختلال در تردد به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اعلام اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان ۳ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد اضافه کرد: شهرضا با ۱۴ درجه و بویین میاندشت با ۵ درجه سانتیگراد زیرصفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.


آقایی با ارائه آماری از میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته هم گفت: فریدون‌شهر با ۱۰/۲، سمیرم ۹/۶، خوانسار ۵/۵، بویین میاندشت ۴/۲، چادگان ۳/۹ و اصفهان ۰/۶ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را شاهد بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
همین حالا که ما فرش دادیم بشوره هوا بارونی شد
آخرین اخبار