تقاطع غیرهمسطح شهدای سنجان پس از ۱۲ سال از زمان آغاز طرح به بهره برداری رسید.

هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی تقاطع غیرهمسطح شهدای سنجان اراک افتتاح شد و به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت.

استاندار مرکزی در حاشیه این مراسم از صبوری همسایگان این طرح و همچنین تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی، پیمانکار پروژه و سایر عوامل به‌ویژه در یک سال اخیر و همچنین پیگیری نمایندگان محترم مجلس قدردانی کرد و دستور ساماندهی مسیر زیر پل را صادر کرد.

به گفته طالبی مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی عملیات اجرایی این پروژه بیش از ۱۲ سال پیش آغاز شده بود از ابتدای دولت سیزدهم شتاب محسوس گرفت و عملیات اجرای آن شبانه‌روزی شد.

طالبی گفت: عملیات اجرایی این طرح بیش از ۱۲ سال پیش آغاز شده بود که از ابتدای دولت سیزدهم شتاب محسوس گرفت و متعاقباً از خردادماه ۱۴۰۱ با دستور استاندار مرکزی مبنی بر شبانه روزی شدن عملیات اجرایی، سرعت کار افزایش یافت و در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت.

بهره برداری از ۳۴۱ طرح برق رسانی روستایی با سه هزار و ۲۰۰، طرح‌های عمرانی دهیاری‌ها با یک هزار میلیارد ریال اعتبار، ۹۹ دستگاه اتوبوس درون شهری، کارخانه خوراک دام و طیور، مرکز چینش و بسته بندی تخم مرغ و رونمایی از واگن‌های مسافربری ۵ ستاره و واگن ۲۶ متری با صرفه جویی ارزی۶۵۰ هزار یورویی برای هر واگن دیگر طرح‌های افتتاحی شهرستان اراک بود.

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی موسوی
۰۹:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
با سلام
در خصوص راه اندازی تقاطع غیرهمسطح شهدای سنجان پس از ۱۲ سال ، با توجه به طولانی شدن و وجود اشتباهاتی که حتی منجر به تخریب قسمتی از دیواره پل و ساخت مجدد دیواره (که منجر به هدر رفتن سرمایه عمومی و...) و همچنین تغییر در طرح و کوچک کردن طرح تا جایی که هم اکنون فقط پلی یکطرفه تحویل شده که هیچ دردی را درمان نکرده و موارد دیگر....
خواهش میکنم ترتیبی اتخاذ کنید که مراجع صلاحیت دار به این موضوع ورود نموده و بررسی های لازم انجام شود