امام جمعه کوهبنان گفت: مردم انقلابی و ولایت مدار کوهبنان حضوری گسترده در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن خواهند داشت، چون ۲۲ بهمن مظهر اتحاد ملی است.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) را در پیش داریم در حالی که این حضرت خطاب به هشام اعطای عقل، دادن علم همراه با معرفت و بصیرت همچنین اعطای ثروت را از الطاف الهی به انسان عنوان کرد.

او تاکید کرد: در آستانه ۲۲ بهمن قرار داریم که از جمله اعیاد بزرگ در جمهوری اسلامی است انقلاب اسلامی خدمات زیادی در بخش داخلی و خارجی انجام داده است.

امام جمعه کوهبنان افزود: در بعد داخلی محوریت حاکمیت اسلام و اهتزاز پرچم اسلام، گسترش ارزش‌های دینی و معنوی، زائل شدن افسانه جدایی دین از سیاست، مردم سالاری دینی و حکومت متکی به مردم، کسب استقلال و آزادی، افزایش عزت ملی، اعتماد به نفس ملی، گسترش کمی و کیفی خدمات به مردم، ارتقای سطح علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند.

او در ادامه گفت: ظهور سرداران بزرگ و نامدار در دوران دفاع مقدس، نخبه پروری، دفاع تمام قد در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان، انتخاب مدیران ارشد کشوری توسط مردم، گسترش امید و نشاط، عدالت محوری، یکپارچگی و اتحاد مردم و مسئولین از دیگر خدمات نظام اسلامی در بعد داخلی هستند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: اثر گذاری ایران در مسائل عمده منطقه، تاثیری گذاری بر برخی انقلاب ها، شکسته شدن هیبت استکبار، ایجاد موج اسلام خواهی در کشور‌ها، بیدار کردن جرات مقابله با استکبار جهانی از جمله دستاورد‌ها در بعد خارجی هستند.

او یادآور شد: دین مداری و دینداری در دنیا، سخن گفتن از مظلومیت و دفاع از مردم مظلوم جهان، سخن گفتن از عدالت، در هم شکسته شدن سلطه گری و سلطه پذیری و... از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بعد خارجی هستند.

حجت الاسلام جعفری به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و افزود: حادثه ۱۹ بهمن زمینه ساز انقلاب بود، چون ارتش در کنار ولایت و رهبری همچنین مردم ایستاد و همان طور که انقلاب کرد انقلابی ماند لذا امروز ارتش انقلابی آماده برای دفاع همه جانبه هست.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: مردم فهیم، انقلابی و ولایت مدار کوهبنان حضوری گسترده در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن خواهند داشت، چون ۲۲ بهمن مظهر حضور گسترده مردم و اتحاد ملی در همه جوانب است.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف امسال ستودنی و قابل تقدیر است لذا باید از معتکفین و دست اندرکاران این مراسم معنوی تقدیر کنیم.

برچسب ها: 22 بهمن ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار