رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از حمل بیش از یک میلیون تن کالای اساسی از چابهار به سایر نقاط کشور در سال جاری خبر داد.

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، مهر‌الله داموغ از حمل یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۹۰۷ تن کالای اساسی از مبدا بندر چابهار به سایر نقاط کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای یکی از وظایف اداره‌کل راهداری و جهت خدمت‌رسانی به مردم و تامین کالا‌های اساسی، با استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقل بخش‌های دولتی و خصوصی بیش از یک میلیون تن کالای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون از مبدا بندر چابهار به سایر نقاط کشور حمل شد.

وی افزود: این مقدار کالای اساسی در قالب ۵۴ هزار و ۴۹ سفر انجام گرفت که بی‌شک در این بین نقش بزرگ رانندگان بخش حمل و نقل باری در بسیج تامین کالا‌های اساسی جنوب استان قابل ستایش و تقدیر است.

داموغ با اشاره به اینکه عمده محصولات جا به جا شده گندم، برنج، ذرت و جو بوده، خاطرنشان کرد: تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم از مبدا بندر چابهار بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان برای رسیدن به این هدف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.