فرماندار ویژه سیرجان از افتتاح و یا آغاز به کار پروژه های مختلف طی دهه فجر در سیرجان خبر داد.

علی یعقوبی پور گفت: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر ۴۳ روستا با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات بنیاد مسکن آغاز شده است.

او از اجرای عملیات بازسازی شبکه آب در روستا‌های دهنو، جعفرآباد و مجتمع حومه شمالی بخش زیدآباد با هدف ارتقای کیفیت آب شرب و کاهش هدر رفت آب خبر داد و افزود: اجرای شبکه آب در روستای دهنو و جعفر آباد به طول ۴ هزار و ۵۰۰ متر و بازسازی ۱۴۲ فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال صورت گرفته است که با اجرای آن ۱۴۲ خانوار  از آب سالم  بهره مند شدند.  

فرماندار سیرجان با بیان اینکه دولت سیزدهم به آبادانی و توسعه روستا‌ها توجه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: پروژه توسعه و بازسازی شبکه‌های آب در سایر روستا‌های مجتمع حومه شمالی بخش زیدآباد به میزان ۱۳ هزار و ۶۶۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او بیان داشت: طی دهه فجر عملیات آسفالت معابر روستای ملاحاجی و ابراهیم آباد زردوییه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری افتتاح شد.

یعقوبی پور با بیان اینکه طی دهه فجر  پارک ولی عصر (عج) روستای محمودآباد به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: عملیات اجرایی ساخت ایستگاه آتش نشانی روستای محمودآباد با زیربنای ۱۸۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است. 

او گفت:کلنگ ساختمان جدید مرکز جامع سلامت در روستای نصرت آباد با ۵۳۴ متر مربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال طی این ایام به زمین زده شد.

 فرماندار ویژه سیرجان همچنین بیان کرد: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان سیرجان چندین پروژه دیگر در روستا‌های بخش زیدآباد افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار