مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر بیرجند از میدان شهدا آغاز می‌شود و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس ادامه می‌یابد.

حجت‌الاسلام مشرفی در سومین نشست برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان جنوبی ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی کمیته‌های ستاد دهه فجر گفت: هدف والایی که از این جلسات برنامه‌ریزی دنبال می‌کنیم رشد همه‌جانبه آحاد جامعه است که هدف والای انقلاب اسلامی و اسلام است.

او افزود: ایام الله فرصت نابی برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی است و توجه به اهداف در برنامه‌ها باعث جهت‌دهی به امور می‌شود.

حجت‌الاسلام مشرفی بیان کرد: در شرایطی که بیشترین سرمایه‌گذاری دشمن از طریق فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای است یکی از اهداف مهم در برنامه‌ها، انعکاس حضور پرشور، وحدت کلمه و شکوه همبستگی است و باید سعی ما در برنامه‌ها و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه نشاط و شادی و امیدآفرینی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر مردمی‌سازی و توجه به نقش‌آفرینی جوانان و نوجوانان اظهار کرد: محتوای شعارها و پیام‌ها باید مطابق با اهداف و در راستای خنثی‌سازی هجمه‌های ماه‌های گذشته دشمنان و در جهت تکریم قرآن کریم، جایگاه ولایت و رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرچم و جایگاه زن در اسلام باشد.

او ادامه داد: در ۴۴ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، زحمات و تلاش‌های زیادی کشیده شده و زیرساخت‌های مختلفی فراهم شده است، براساس اسناد بالادستی و سیاست‌های کلان وظایفی برای هر دستگاه مشخص و ابلاغ شده که باید همه دستگاه‌ها براساس قانون در چارچوب‌های مشخص شده، در گام دوم انقلاب و در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی متحد عمل کنند تا ضمن جلوگیری از کارهای موازی هرچه بیشتر به هدف والای انقلاب اسلامی برسیم.

حجت‌الاسلام مشرفی تصریح کرد: مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی همزمان با سراسر کشور در سطح استان ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن برگزار خواهد شد و مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر بیرجند ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه از میدان شهدا آغاز و پس از طی مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس ختم می‌شود.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ۸۵۰ عنوان برنامه شاخص در زمینه‌های مختلف برای گرامیداشت دهه فجر در این استان برنامه‌ریزی شده که شامل ۱۷ هزار ریز برنامه است.

همزمان با آغاز دهه فجر امسال، افتتاح و کلنگ‌زنی هزار و ۲۵۲ طرح با اعتبار پنج هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان در خراسان جنوبی شروع شد که از این تعداد هزار و ۱۱۶ طرح قابل افتتاح و ۱۳۶ طرح کلنگ‌زنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.