فرماندار قصرشیرین از افتتاح ۱۵۰۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی در قصرشیرین همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت : در سال‌های پس از انقلاب تحولات اقتصادی و توسعه‌ای بزرگی در قصرشیرین رخ داده است.

محمد حیدری فرماندار قصرشیرین گفت : در ایام دهه مبارک فجر سه پروژه اقتصادی مهم در شهرستان قصرشیرین افتتاح خواهد شد که مجموع سرمایه‌گذاری آن‌ها به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

وی از افتتاح اولین پروژه تولید آجر سفال غرب کشور با ظرفیت ۲۴۵ هزار تن در قصرشیرین خبر داد که سرمایه‌گذاری آن ۶۰۰ میلیارد ریال بوده و برای ۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

فرماندار قصرشیرین یکی دیگر از طرح‌های اقتصادی که قرار است با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و عراق در این شهرستان به بهره‌برداری برسد را افتتاح مخزن سوخت ۲۸۰۰ تنی نفت کوره با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۷ نفر علام کرد و ادامه داد: پروژه دیگر افتتاح سردخانه و واحد بسته بندی با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۰ نفر با ظرفیت ۹۰۰ تن در بخش سردخانه و ۱۵۰۰ تن در بخش بسته بندی است.

حیدری خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی متعددی هم در شهرستان قصرشیرین در زمینه راه، زیرساخت‌های مرزی و ... داریم که در دست اجرا هستند، اما افتتاح آن‌ها به دهه فجر نمی‌رسد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.