مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بهره برداری از ۱۴ طرح در بخش شهری و روستایی موجب دسترسی ۱۲۱ هزار نفر از جمعیت استان به آب شرب با کیفیت و پایدار می‌شود.

محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هزار و ۷۰۰ روستای این استان از ابتدای دولت مردمی سیزدهم تاکنون از نعمت آب شرب پایدار و باکیفیت برخوردار شده‌اند که برای آبرسانی به این روستا‌ها ۵۳۵ کیلومتر خط انتقال آب اجرا شده است.

او می گوید: هدف گذاری دولت به صفر رساندن روستا‌های دارای تنش آبی در خوزستان است که برای تحقق این هدف گذاری، تمام ظرفیت‌های آبفای خوزستان با همراهی و مشارکت سپاه پاسداران به میدان آمده است.

به گفته او در دهه فجر امسال نیز ۱۴ طرح در بخش آب در خوزستان به بهره برداری می‌رسد، این طرح‌ها با هدف ساماندهی وضعیت و کیفیت آب در شهر‌های آغاجاری، حر، اندیمشک و رامهرمز و روستا‌های سردشت زیدون، هندیجان، دشت آزادگان، کارون، باوی، شادگان، رامشیر، هفتکل و اهواز به بهره برداری می‌رسد.

کرمی نژاد گفت: حفاری چاه شماره ۲ شهر آغاجاری، شبکه توزیع آب شهر حر، احداث تاسیسات سرچاهی دوکوهه  اندیمشک و افزایش ظرفیت تامین آب رامهرمز پروژه‌های این شرکت است که همزمان با دهه فجر امسال وارد مدار بهره برداری می‌شود.

ترمیم و بازسازی چاه‌های سردشت زیدون و اصلاح خط انتقال آب تا تاسیسات دریهک هندیجان، خرید و نصب دو باب مخزن پیش ساخته فلزی ۵۰۰متر مکعبی چذابه، آبرسانی به روستا‌های مسیر سویسه شهرستان کارون، آبرسانی به روستای نگازه باوی، آبرسانی به روستای منصوره در شادگان،  آبرسانی به روستا‌های غدیر سبع، فرهه یک و ۲، چای سودان و مسلمیه، آبرسانی به روستا‌های ام الخثی علیا و وسطی و سفلی و فاز اول آبرسانی به روستا‌های رغیوه، وارد مدار بهره برداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.