امام جمعه ورزقان در مراسم جشنواره صبر و مقاومت اسوه‌های ایثار و پایداری و تجلیل از مادران و همسران شهدا گفت: امروز پیام خون شهدا این است که مسئولین به وظایف خود عمل کنند.

حجت الاسلام پورمحمد امام جمعه ورزقان گفت:ملت ما وفادارترین ملت دنیاست و همه مسئولین با عمل به وظایف خود که جز خدمت صادقانه و برخورد شایسته و مهربانانه با مردم نیست، عمل کنند، چون این انقلاب با خون شهدا نگه داشته شده است.

ابوالفتح زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در این مراسم با تاکید براینکه دشمنان اسلام در تلاش هستند تا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را درکشور کم رنگ کنند، افزود: دراین ۴۴ سال که تمام حیله‌های استکبار از انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی و تا مسایل مختلف در براندازی کشور داشته ایم و دشمن نتوانسته به اهداف شوم خود برسد، نشات گرفته از فرهنگ شهادت و الگو گرفتن از آرمان‌های پاک شهداست و امروز تمام داشته‌های کشور عزیز و دستاورد‌های ما از برکت خون شهدا ست.

امیر دریادار رضا عباسی با تاکید براینکه باید همیشه به خانواده شهدا احترام بگذاریم افزود: ترویج ایثار و شهادت یکی از ستون‌های بنیادی انقلاب اسلامی است ،یعنی برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی ازجان گذشتگی لازم است. در این مراسم از مادران و همسران و خانواده آن‌ها تجلیل شد.

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.