مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمع کثیری از جوانان در مسجد دینی تبریز برگزار شد.

سردار بابازاده فرمانده قرار گاه منطقه‌ای عاشورا در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم نماد اصلی مقاومت همه مدافعان حرم است این شهید صادقانه و مومنانه در راه اسلام ، انقلاب و حریم ال الله به شهادت رسید.

فرمانده قرار گاه منطقه‌ای عاشورا افزود: شهدای گرانقدر ما برای حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن جان عزیز خویش را تقدیم کردند تا رضای خداوند را بدست آورند و پیش مولای خود سید الشهدا (ع) سربلند باشند.

سردار بابازاده اظهار داشت: شهدا برای ضرورت اسلام و انقلاب در مناطقی حضور داشته و جنگیدند که می‌توان گفت در سرمای استخوان سوز بودند اما چون انصار اسلام بودند خالصانه جنگیدند و ایثارگری کردند.

وی افزود: شهدا ستارگان عالم ولایت هستند و اگر یک روزی به دفاع مقدس برگردیم و رفتار اعتقادی و اسلامی شهدا را ببینیم متوجه خدایی بودن آن‌ها می‌شویم.

سردار بابازاده اضافه کرد: وقتی برای شهدای گرانقدر یادواره می‌گیریم عین عمل به فرمایش مقام معظم رهبری است که می فرمایند زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ توسط پهپاد تروریست‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به همراه شهید ابو مهدی المهندس و تعدادی از یاران خود به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار