رئیس کمیته عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر هشت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در مناطق عشایری این استان به بهره برداری می‌رسد.

آقای آل هاشم در سومین جلسه هماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بهره برداری از هشت پروژه عمرانی موجب تثبیت اشتغال ۱۴۴ نفر در مناطق عشایری  استان آذربایجان شرقی می‌شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر افتتاح این پروژه ها، بازی‌های محلی و بومی بین عشایر، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری میز خدمت در مناطق عشایری و آیین غبارروبی گلزار شهدای انقلاب اسلامی در این ایام اجرا می‌شود.

رئیس کمیته عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری جشن انقلاب و ایجاد نشاط اجتماعی، مراسم به صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدارس عشایری و حضور عشایر در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نماز عبادی سیاسی جمعه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این استان اعلام کرد.

آقای آل هاشم با اشاره به برگزاری دوره آموزشی آسیب شناسی اجتماعی در مناطق عشایری اهر، ادامه داد: این کلاس آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قشلاق خلفیان این شهرستان برگزار و در آن انواع آسیب‌های اجتماعی به شرکت کنندگان ارائه شد.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.