محور خوانسار - بویین میاندشت در غرب استان اصفهان به‌دلیل سقوط بهمن مسدود است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: حدود ساعت ۲۲ دیشب محور خوانسار-بویین میاندشت به دلیل بارش برف سنگین و سقوط بهمن در محدوده گردنه " شاه ولایت" مسدود شد.


فقهی با اشاره به اینکه ۲ شب پیش نیز سقوط بهمن سبب مسدودی این مسیر شد اظهار کرد: نیرو‌های راهداری بار دیگر در تلاش برای باز کردن کامل این مسیر هستند.

او با بیان اینکه این محور جزو راه‌های شریانی نیست و تردد زیادی در آن صورت نمی‌گیرد، از رانندگان خواست برای تردد در این مسیر از محور‌های جایگزین مانند خوانسار - دامنه و داران - بویین میاندشت استفاده کنند.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: اکنون در محورگلپایگان - خمین بارش پراکنده باران، در محور داران- بویین میاندشت-الیگودرز در محدوده پل نوقان بارش پراکنده برف و در برخی محور‌ها مانند نجف آباد- داران و دامنه - خوانسار پدیده بوران داریم که به کاهش میدان دید و لفزنده شدن جاده منجر شده است.


فقهی از رانندگان خواست از سفر‌های غیر ضروری بین شهری به ویژه در مناطق کوهستانی اجتناب کنند و اگر مجبور به سفر هستند، زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند، زیرا تردد بدون زنجیر چرخ در زمستان در محور‌های بین شهری ممنوع است.
او تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی به‌ویژه در شب اگر شرایط تردد ایمن فراهم نباشد با همکاری و هماهنگی پلیس ممکن است محدودیت تردد مقطعی در برخی محور‌ها اعلام شود.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان اعلام کرد: شماره تلفن ۱۴۱ شبانه روزی پاسخگوی تماس‌های مردم درباره وضع راه هاست.

برچسب ها: جاده ، مسدود ، سقوط بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.