فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از استقرار ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به زلزله زدگان در خوی خبر داد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با اصحاب رسانه و خبرنگاران از فعالیت ۲ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در استان خبر داد و گفت: ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به زلزله زدگان در خوی مستقر هستند.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری ادامه داد: علاوه بر استقرار گروه های جهادی در مناطق زلزله زده خوی یک اکیپ نانوایی سیار و نخستین بیمارستان سیار نیز راه اندازی شده تا در صورت نیاز به مردم خدمات دهند.

این فرمانده ارشد نظامی در استان می گوید: در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر از مردم  استان آذربایجان غربی در چهار هزار و دویست پایگاه بسیج سازماندهی شده اند.

وی با بیان اینکه همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر ۱۲۰ عنوان با ۷ هزار و ۲۰۰ ریز برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۸۷۰ برنامه محله محور ۲۰۰ برنامه حوزه محور در ۲۰ شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: رژه نیرو‌های مسلح، غبارروبی مزار شهدا، جشنواره مالک اشتر، نواختن زنگ انقلاب، برپایی مسابقات فرهنگی، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و ... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این ایام است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.