اهدای ۷۴۰ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: طی اقدامی خداپسندانه خیر مهابادی ۷۴۰ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرده است.

امید صادق امیری سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خانواده نیکوکار مهابادی، ۷۴۰ میلیون ریال را برای خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا کرده اند.

وی اضافه کرد: این خانواده خیر این مبلغ را با هدف پشتیبانی و حمایت از بیماران و ارائه خدمات با کیفیت به بیماران، به این مرکز اهدا کرده اند.

امیری ادامه داد: با اهدای این مبلغ تجهیزات اساسی و مورد نیاز بیمارستان شامل یک دستگاه مانیتور علائم حیاتی پرتابل، یک عدد تخت تشک مواج خریداری و تحویل انبار بیمارستان شده است.

وی با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه خانواده خیر افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط خیران سلامت برای مقابله با این بیماری به حوزه سلامت این شهرستان اهدا شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در ادامه گفت: همچنین در این مدت تجهیزات پزشکی شامل دستگاه ونتیلاتور، دستگاه شوک، مانیتور، کپسول‌های اکسیژن، دستگاه نوار قلب، تخت‌های بیمارستانی و دیگر ملزومات بیمارستان با هماهنگی و مشورت با مجموعه کادر درمانی، توسط خیران سلامت این شهرستان تهیه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.