سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: کارنامه مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان در دوران کرونا با حمایت خیران سلامت و همکاری شهروندان موفق آمیز بوده است.

امیر قادری گفت: برغم اقدامات ارزشمند دولت در بخش بهداشت و درمان مهاباد، برخی از کمبود‌ها در این حوزه وجود دارد که از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه انتظار داریم نسبت به برآورد توقعات شهروندان و مجمع خیران سلامت شهرستان اقدام کند.

وی گفت: مهاباد بلوک درمانی جنوب آذربایجان غربی است، با توجه به پذیرش بیمار از سایر شهر‌های اطراف و حتی استان‌های همجوار نیاز است دانشگاه علوم پزشکی توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشد.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: سلامت مردم جز اولویت‌های اصلی و خط قرمز ماست، تمام فعالیت‌ها در حوزه مدیریت شهری باید پیوست سلامتی و همچنین محیط زیست داشته باشد.

قادری گفت: دفع فاضلاب روستا‌های بالادست مهاباد نیز یکی از معضلات و تهدید کننده آب شرب شهروندان است که برای رفع این مشکل از منابع ملی، استانی و شهرستان استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به دستاورد‌های سفر رئیس جمهور به مهاباد نیز گفت: اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های درمانی و احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی در نظر گرفته شده تا در آینده نزدیک شاهد ارتقای میانگین تخت‌های بیمارستانی مهاباد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.