سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: عملیات اجرایی طرح‌های هادی در روستا‌های این شهرستان با تامین اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی سرعت می‌گیرد.

امیر قادری در حاشیه بازدید از روستا‌های بخشی مرکزی مهاباد گفت: در جریان سفر رئیس جمهور و هیات وزیران به مهاباد پیشنهاد اجرای طرح هادی در تعداد بیشتری از روستا‌های شهرستان مطرح شد که از طرف هیات دولت اعتبار مناسبی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

وی گفت: توجه به مناطق روستایی یکی از اولویت‌های دولت است که دولت هزینه‌های زیادی در بخش‌های عمرانی و خدماتی برای رفاه شهروندان در روستا‌ها انجام داده، ولی با این وجود برخی از مشکلات نیز در بخش‌های مختلف از جمله راه‌های روستایی، تامین آب شرب و مخابرات وجود دارد که برای رفع آن‌ها نیز اقدامات لازم در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: وعده‌های داده شده در روستا عملیاتی خواهد شد، اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح‌های هادی با اولویت روستا‌هایی که مردم مشارکت و همراهی بیشتری دارند، انجام خواهد شد.

قادری گفت: خواسته‌های روستاییان در بازدید‌های میدانی احصا و برای رفع آن‌ها در کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین اعتبار خواهد شد.

بررسی مشکلات راه روستایی، تامین آب شرب سالم، بررسی وضعیت آنتن دهی و اینترنت، توزیع عادلانه آرد و کود شیمایی، وام مسکن روستایی و دیوار ساحلی از جمله عمده مشکلات مطرح شده از سوی اهالی روستا‌ها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.