رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی آذربایجان غربی از بهره برداری فاز اول راه روستایی آفان_سه راهی میرسه _گاگش به طول ۲۰ کیلومتر خبر داد.

جعفر صادقی پور گفت: راه روستایی آفان_گاگش، بطول ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان بوده که محل تردد تعداد ۱۲ روستا با خانوار ۲۷۵ و طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی بالغ بر ۱۴۲۵ نفر را داراست.

وی گفت: ۴ کیلومتر از محور فوق الذکر آسفالت شده بود و با عنایت به اعتبار مصوب طرح، فاز دوم آن از آخرین نقطه آسفالت شده به سمت سه راهی میرسه بطول ۶.۸ کیلومتر دیگر از سال ۱۳۹۹ شروع و در سال ۱۴۰۰با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی آذربایجان غربی گفت: قرارداد واگذاری ۱۰ کیلومتر باقیمانده محور از سه راهی میرسه -گاگش بسته شده و مقرر است نسبت به تغییر عنوان موافقتنامه اقدام و میرسه –جانداران جایگزین میرسه_ گاگش شود.

صادقی پور گفت: احداث و آسفالت راه مذکور موجب تسهیل در رفت و آمد اهالی منطقه و ماشین آلات کشاورزی و نهایتا" منجر به ارتقاء کسب و کار روستاییان و موجبات جلوگیری از کوچ آن‌ها به شهر را فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.