خانه بهداشت روستای کوسه کهریزه افتتاح شد

خانه بهداشت روستای کوسه کهریزه مهاباد که به نیت خیرخواهانه اهالی روستا بازسازی شده بود امروز افتتاح شد.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تقدیر از اهالی روستای کوسه کهریزه گفت: با همت والا و نیت خیرخواهانه اهالی روستای کوسه کهریزه خانه بهداشت این روستای با اعتباری معادل یک میلیارد ریال مرمت و بازسازی شده است.

وی افزود: مهمترین مسئله در مرمت و بازسازی این خانه بهداشت همکاری و همیاری همه اهالی روستا در مرمت و بازسازی این خانه بهداشت است که لازم است از زحمات و نیت خیر خواهانه همه مردم این روستا قدردانی و تشکر نمایم.

حسینی اضافه کرد:خانه بهداشت روستای کوسه کهریزه با داشتن ۳ بهورز و تعداد ۴۸۰ خانوار تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قم قلعه به جمعیت ۲۰۶۰ نفری این روستا خدمات بهداشتی ارائه می‌دهد.

وی با قدردانی از مشارکت بی‌نظیر مردم و خیران برای کمک به حوزه سلامت این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: پیش از این هم بیش از هشتاد میلیارد ریال از طریق دیگر خیران مهابادی برای تجهیز بیمارستان این شهرستان اهدا شده بود.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه‌ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفیق و سعادت روزافزون خیران سلامت را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.