مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به توسعه گلخانه‌های هوشمند در استان گفت: فعالان گلخانه‌های خصوصی استان در توسعه گلخانه‌های هوشمند مشارکت کنند.

حامد سرایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان اظهار داشت: از ظرفیت‌های پارک فاوای وزارت ارتباطات جهت توسعه گلخانه‌های هوشمند در استان زنجان استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه عزم استان زنجان بر توسعه اقتصاد دیجیتال است، افزود: با توجه به این که کشاورزی به عنوان دومین رکن اقتصادی استان زنجان است بنابراین یکی از اهداف پیش‌رو این سازمان به کارگیری فناوری اطلاعات برای هوشمندسازی کشاورزی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در تدوین چارچوب برنامه راهبردی، اجرایی و عملیاتی موضوعات کلیدی برنامه هفتم توسعه استان زنجان، موضوع توسعه کشت محصولات کشاورزی در محیط‌های کنترل شده گلخانه مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه گلخانه‌های هوشمند حائز اهمیت است.

سرائی با اشاره به برنامه‌ریزی برای توسعه گلخانه‌های خصوصی و کسب و کارهای مربوطه به آن، اذعان کرد: از فعالان گلخانه‌های خصوصی استان دعوت می‌کنیم با راهبری اداره کل جهاد کشاورزی استان در توسعه گلخانه‌های هوشمند خصوصی مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.