رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری ۶ نفر اعضای باند سرقت مغازه‌ها در کرمان و اعتراف به ۲۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ یداله حسن پور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهر کرمان، موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در این زمینه، کارآگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات غالگیرانه یکی از سارقان را دستگیر و در پی آن دو عضو دیگر این باند را هم شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسن پور تصریح کرد: اعضای این باند ۶ نفره که با استفاده از غفلت مالباختگان دست به سرقت وجه نقد، اموال و وسایل مغازه‌ها می‌زدند در بازجویی‌های تخصصی به ۲۹ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه تاکنون ۷ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد که در این رابطه از اصناف و بازاریان می‌خواهیم از گذاشتن وجوه نقد کلان داخل مغازه خودداری و از گاو صندوق استفاده کنند.

او با تاکید بر تجهیز مغازه‌های زرگری، صرافی، موبایل فروشی و دیگر فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به دوربین مداربسته در زاویه مناسب داخل و خارج از ساختمان، تصریح کرد: بهتر است همه راه‌های ورودی به مغازه از پشت بام، کانال کولر و سایر منافذ از بیرون غیرقابل نفوذ باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار