همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) یک شهید گمنام در شهر اراک تشییع و خاکسپاری شد.

پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) که گنجینه علم و مجاهدت هستند آیین تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در شهر اراک برگزار شد.

 مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه از میدان شهدای اراک به سمت مسجد سید‌ها و کوی امام علی اراک به صورت خودرویی برگزار شد.

پیکر این شهید همچنین در میان مردم کوی امام علی به صورت پیاده از میدان خاتم الانبیاء تا پارک ترنم تشییع و در پارک ترنم خاکسپاری شد.

همچنین مراسم شبی با شهید گمنام دیشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی بن ابی‌طالب (ع) در خیابان سی متری خاتم الانبیاء کوی امام علی برگزار شد.

سرهنگ کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: خوشبختانه مردم استان مرکزی در آیین استقبال از کاروان شهدای گمنام که در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد سنگ تمام گذاشتند و با حضور باشکوه خود بار دیگر حماسه ماندگاری خلق کردند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه مردم شهید پرور کوی امام علی (ع) از دفاع مقدس تا مقاطع مختلف انقلاب همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده اند و در مناسبت‌های مختلف نیز این منطقه همچون نگینی می‌درخشد.

او اضافه کرد: با توجه به اعلام آمادگی مردم کوی امام علی (ع) و با مکاتبه‌ای که با بنیاد حفظ آثار کشور انجام شد پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در منطقه کوی امام علی (ع) تدفین و خاکسپاری شد و حضور شهید گمنام قطعا برکات فراوانی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.