نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در اخطار به وزیر اقتصاد بر حفظ و ارتقاء سرمایه اجتماعی مجلس و دولت تاکید کرد.

 اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس در جریان حضور خاندوزی وزیر امور اقتصاد در مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل بیستم و هشتاد و چهارم قانون اساسی، بر حفظ و ارتقاء سرمایه اجتماعی مجلس و دولت تاکید داشت.

وی با اشاره به این موضوع که بخش عمده‌ای از این سرمایه اجتماعی به عملکرد وزیر اقتصاد بر می‌گردد گفت: با وجود گزارش وزیر در خصوص تحقق صددرصدی بودجه، این تحقق برای مردم استان خراسان جنوبى مشهود نیست و لذا نسبت به اصلاح در رویه‌های تدوین و اجراء بودجه تاکید می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس همچنین گفت: اصلاح پرداخت یارانه‌ها و افزایش یارانه مردم استان و استان‌های مشابه به جهت عدم برخورداری از زیر ساخت‌های رفاه، درخواست از استاندار خراسان رضوی در جهت توجه به موضوع گاز برای جلوگیری از مواجه شدن با بحران، توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان، عدالت در حقوق و دستمزد، ساماندهی کارکنان دولت، معلمین حق التدریس، آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، خرید خدمات آموزش و پرورش، رتبه بندی معلمان و کادر سلامت از دیگر موارد مطرح شده در این تذکر قانونی اساسی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.