نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: پس از دستور رئیس جمهور برای تأمین پزشک در نهبندان، ۱۰ پزشک متخصص در این شهر مشغول به کار شدند.

نخعی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهید دکتر احمد آتشدست به ۹۶ تختخوابی با اشاره به مصوبه سفر اخیر رئیس جمهور به نهبندان در خصوص تأمین پزشک متخصص گفت: امروز شاهد شروع به کار ده پزشک متخصص در بیمارستان شهید آتشدست نهبندان هستیم که در برخی رشته‌ها مانند داخلی و زنان و زایمان حتی ۲ پزشک متخصص در هر بخش از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

او افزود: همچنین در برخی رشته‌ها مانند پزشک متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و جراحی مغز و اعصاب نیز پزشک تأمین شده و به مراجعین و بیماران خدمت رسانی می‌شود که این خدمات بی سابقه است.

نخعی هم چنین گفت: تکمیل و اختصاص برخی تجهیزات درمان، بیمارستانی و پزشکی نیز که همزمان با ورود این نیرو‌ها به این بیمارستان اختصاص یافته، مردم شهرستان را از مراجعه به شهرستان‌ها و مراکز درمانی همجوار بی نیاز می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس عنوان کرد: انجام آزمایشات هورمونی، چشم پزشکی و ارتوپدی در کنار بخش‌های توسعه یافته از جمله این خدمات جدید است.

موضوع پیگیری صریح ارتقای رشته‌های کاردانی موجود مجتمع دولتی آموزش عالی سلامت نهبندان به کارشناسی و افزایش ظرفیت پذیرش و بومی گزینی آن‌ها نیز از دیگر خبر‌های خوش نماینده مجلس برای مردم این حوزه انتخابیه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار