نبود پارکینگ معضل اصلی کارکنان و بیماران بیمارستان شهید رحیمی بیرجند

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از نیاز بیمارستان شهید رحیمی به توسعه فضای بیمارستان خبر داد.

سبحانی گفت : نبود پارکینگ از مهمترین مشکلات بیمارستان شهید رحیمی بیرجند است که کارکنان و بیماران را کلافه کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی همچنین از کمبود جا برای توسعه تجهیزات بیمارستان هم گفت : استقرار دستگاه ام آر آی در بیمارستان شهید رحیمی نیاز به فضای مناسبی دارد که اکنون وجود ندارد.

وی به زمین وقفی مورد نیاز طرح توسعه بیمارستان شهید رحیمی که در ضلع غربی بیمارستان واقع شده اشاره کرد و افزود: برای توسعه بیمارستان درخواست داشتیم زمین جنب بیمارستان به ما داده شود که در حال پیگیری است.

سبحانی بیان کرد : طرح توسعه بیمارستان شهید رحیمی بیرجند باعث توسعه شهری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی و نصب ام آر آی در بیمارستان شهید رحیمی بیرجند ۱۸۰ میلیارد تومان از سازمان اختصاص داده شده است یادآور شد: اگر این بودجه را نتوانیم جذب کنیم سایر استان‌ها جذب خواهند کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در شهرستان قاین نیز پیگیری‌های لازم برای توسعه مرکز درمانی قاین انجام شده و مقرر شد در هیئت مدیره سازمان تصمیم‌گیری‌های لازم برای این مهم گرفته شود

سبحانی گفت : تمام خدمات درمانی و تشخیصی برای بیمه شدگان در مراکز ملکی سازمان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی از اجرای طرح حمایت مالی خبر داد و افزود: طرح حمایت مالی برای رفاه حال بیمه شدگان در استان‌ها و شهرستان‌های محروم اجرایی می‌شود تا در شهرستان‌های فاقد بیمارستان ملکی بیمه شدگان بتوانند از خدمات درمانی بیمارستان‌های دانشگاهی استفاده کنند و هزینه‌های درمان آنان به صورت کامل رایگان باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح سبب شده است که کمبود مراکز بیمارستانی در شهرستان‌ها مرتفع شود و به سمت توسعه زیربنایی پیش برویم.

سبحانی با تاکید بر اینکه نباید در شهرستان‌های استان حالت رقابتی وجود داشته باشد و این سبب شود درمان استان به صورت غیر استاندارد و خارج از استاندارد باشد گفت: باید همکاری‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار