مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی از پیشرفت ۷۸۱ درصدی استخراج مواد معدنی در استان خبر داد.

جلالیان مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی گفت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ در مجموعه معادن این مجتمع ۱۲ هزار و ۷۳۰ تن عملیات استخراج انجام شده که این رقم در ۹ ماهه امسال به ۱۱۲ هزار و ۱۵۴ تن رسید و بیانگر پیشرفت ۷۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

او افزود: در عملیات باطله‌برداری هم نسبت به ۹ ماهه پارسال پیشرفت داشته‌ایم و با ثبت یک میلیون و ۴۵۴ هزار تن باطله‌برداری، در مقایسه با ۹ ماهه ۱۴۰۰ بیش از ۲۶ درصد افزایش داشته‌ایم.

جلالیان عنوان کرد: تا پایان ۹ ماهه ۱۴۰۱ نسبت به برنامه تولید سالانه افزایش ۱۶ درصدی و نسبت به برنامه ۹ ماهه در تولید شمش طلا افزایش بیش از ۶۰ درصدی داشته‌ایم.

مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی همچنین درباره استخراج از معدن هیرد تصریح کرد: در برنامه ۹ ماهه برای استخراج از این معدن ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن در نظر گرفته شده بود که به رقم قابل توجه ۱۰۴ هزار و ۷۰۶ تن دست یافتیم که نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه ۵۵ درصد  و نسبت به برنامه استخراج سالانه ۱۶ درصد افزایش  داشت.

او درباره برنامه استخراج ۹ ماهه معدن ملوند بیان کرد: برنامه استخراج ۹ ماهه این معدن نیز ۷ هزار تن بوده که تا پایان آذر امسال ۷ هزار و ۴۰۰ تن ماده معدنی از آن استخراج شد و افزایش ۵.۶ درصدی نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه را ثبت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.