مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه سوخت جایگزین مدارس تأمین شده است، گفت: اکثر مدارس متوسطه استان مشعل سیستم های گرمایشی خود را به مشعل های گازوئیلی تغییر داده‌اند.

موسوی نژاد گفت: سوخت جایگزین مدارس متوسط اول و دوم خراسان جنوبی که این هفته امتحانات داخلی خود را برگزار می‌کنند، تأمین شده است.

او با اشاره به اینکه سوخت جایگزین مدارس گازوئیل است، افزود: اکثریت مدارس متوسط استان مشعل سیستم‌های گرمایشی خود را به مشغل‌های گازوئیلی تغییر داده‌اند.

موسوی نژاد ادامه داد: به آن تعداد از مدارس که امکان استفاده از سوخت جایگزین را تحت هیچ شرایطی نداشتند از سوی ستاد مدیریت مصرف انرژی مجوز روشن کردن سیستم‌های گرمایشی گاز سوز در دو ساعت امتحان داده شده است.

وی با بیان اینکه در هر صورت سالن‌های امتحان برای دانش آموزان گرم خواهد بود، گفت: ساعت برگزاری امتحانات متوسطه اول و دوم هم بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ در نظر گرفته شده که از گرمای طبیعی روز نهایت استفاده برده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: مدارس مقطع ابتدایی هم تا پایان روز دوشنبه به صورت غیرحضوری و در بستر شاد، فعالیت خواهند داشت.

موسوی نژاد اظهار کرد: برای فعالیت مدارس ابتدایی بعد از روز دوشنبه نیز اطلاع رسانی‌ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: امیدواریم با همدلی و همکاری از این شرایط به خوبی عبور کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار